CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

25 May 2010

Hari Guru 2010


Salam..lama tak menulis dalam blog ni..sibuk 'berfacebooking' sampai blog dah bersawang..hehe..Hari Guru 2010 disambut meriah oleh warga SKJ11.Bacaan perutusan dari Pengarah Pelajaran Malaysia dan Menteri Pelajaran disertai dengan nyanyian koir oleh cikgu2..(sedap tul suara mengalahkan Jamal Abdillah...) Lagu NegaraKu, Sekolah, Guru Malaysia dan Guru Pembina Negara Bangsa.Sebelum makan guru-guru dihadiahi dengan jambangan bunga-bungaan yang cantik-cantik bagi menghargai jasa guru. Kemudian acara makan dalam kul 10.45pg dengan hidangan yang cukup menarik seperti kek..nyum2..ikan bakar,tembikai,dll..
MyEm0.Com



Ni pulak acara yang berlangsung pada Hari Guru 2010, sebelum permainan ada persembahan daripada murid2 SKJ11.Pertandingan pun ada antara rumah merah,hijau,biru, kuning. Johan adalah dimenangi oleh rumah pasukan guru besar rumah Kuning.Yea..tapi semua hadiah dapat sama jer..bekas makanan comel kaler biru.Acara yang disertai oleh guru dan pelajar ialah baling dart,baling belon air berganti2 sampai ke barisan belakang(pasukan saya iaitu pasukan putih tak masuk satu belon air pun dalam baldi..haha)..
MyEm0.Com



Ni pulak sesi bertukar-tukar hadiah antara staf-staf SKJ11. Termasuk lah pekerja kantin, pekerja swasta,guru-guru dan pembantu tadbir.Hadiah Guru Besar dimenangi oleh Cikgu Wahab hasil undian..Selepas itu disebut beberapa nama pemenang kategori guru seperti Guru Lelaki Paling Garang-Cikgu Suhaimi (Juara 3 kali berturut2), Guru Perempuan Paling Garang- Cikgu Norhayati Omar (Juara Bertahan), Guru Wanita Paling Bergaya-Cikgu Rohayati, Guru Lelaki Paling Bergaya-Cikgu Nazim, Guru Wanita Paling Kalut-Cikgu Sarinah,Guru Lelaki Paling Kalut-Cikgu Zamri,Guru Mesra Murid Lelaki-Cikgu Zamri jugak,Guru Wanita Mesra Murid-Cikgu ,Guru Lelaki Suara Lantang-Cikgu Wahab,Guru Wanita Suara Lantang-Ustz Noorhana.




MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow